GENERELLE OPLYSNINGER
Bestphone ApS
Bækkeskovvej 5
2665 Vallensbæk Strand
CVR nr. 44458187
kundeservice@inphone.dk
KØB
UDSTILLING AF VARER PÅ NETBUTIKKEN ER IKKE ET TILBUD, MEN EN OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD. DER ER FØRST INDGÅET EN BINDENDE AFTALE NÅR DU TRYKKER PÅ BETALINGSKNAPPE
For at indgå aftale (køb) med os på Inphone.dk har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
Vi indsamler udelukkende disse personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Oplysningerne registreres hos INphone.dk og opbevares i fem år hvorefter oplysningerne slettes fra vores kartotek. Det er udelukkende medarbejdere hos Bestphone.dk der har adgang til disse oplysninger. Dataansvarlig hos Bestphone.dk er Michael Vedeby Adm. direktør. Vi registrerer INGEN personfølsomme oplysninger og oplysninger videregår aldrig til 3. part. Dog får GLS dit telefonnummer og mailadressse i forbindelse med at en vare afsendes, da dette er nødvendigt for leveringen. Du har altid ret til at gøre indsigelse omkring de oplysninger vi har og du har tilhver en tid ret til indsigt i de informationer der gemmes om dig.
Alle kontrakter indgås på dansk og efter gældende dansk lovgivning med selskabet:
Bestphone.dk
CVR: 44458187
Bækkeskovvej 5, 2665 Vallensbæk
Email: kundeservice@Inphone.dk
Telefon: 40710801
Direktør & Dataansvarlig: Michael Vedeby
Alle priser er oplyst i danske kroner (”DKK”) med mindre andet er angivet. Alle priser er inkl. moms med mindre andet er valgt eller angivet. Ved handel til Grønland og Færøerne og andre EU lande fratrækkes momsen ved bestilling. Vi opkræver 3% i gebyr for momsfri behandling, som webshoppen selv beregner hvis du vælger korrekt leveringsland.
BETALING
Det er muligt at betale med flg. metoder:
- Dankort og VISA/Dankort
- VISA Electron
- Mastercard
- Almindeling bankoverførsel - BEMÆRK: Ingen indsigelsesgaranti hos banken!
- ViaBill - Læs mere her
- SparXpress
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse den samme dato i måneden. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr.
Læs mere her: www.ViaBill.com/kredit
Der er også mulighed for finansiering via SparXpress, fortryder du dit køb bortfalder aftalen med SparXpress også.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder
Alle priser er angivet inkl. moms. Beløbet trækkes først når varen afsendes fra vores lager i Vallensbæk. Vi tager ikke kortgebyrer
Offentlige instanser kan betale med EAN-nummer og modtage e-faktura. Det er også muligt at benytte manuel bankoverførsel til enten Nordea eller Danske Bank. Husk, at angive dit ordrenummer ved overførsel. Se siden ”Service / Info” på inphone.dk og herunder ”Kontakt” for oplysninger om bankkonti. Ved særlige forudgående aftaler kan virksomheder få kreditaftale. Dette forudsætter dog oftest flere forudgående handler med Inphone.dk. Betingelserne for kreditaftaler er som udgangspunkt de samme som fremgår af disse betingelser, og der vil almindeligvis være 8 til 14 dages kredit. Bemærk, at Inphone.dk i særlige tilfælde foretager sikkerhedstjek såfremt betalinger markeres som værende en risiko. Ved sikkerhedstjek modtager du en e-mail med yderligere instruktioner. INphone.dk henviser til, at tjekket er en sikkerhed for både kortholder og INphone.dk . Tredjemandsmisbrug vil blive anmeldt til Politiet og alle oplysninger der er logført omkring ordren vil blive videresendt.
LEVERING / FORSENDELSE
Vi sender med GLS Kr. 39 for UDEN omdeling og kr. 49 for med omdeling.
Vi oplyser forventede leveringstider. Ved bestilling skal køber angive korrekte fakturerings- og leveringsoplysninger. Kommer en pakke retur til Inphone.dk grundet forkerte oplysninger, manglende afhentning eller anden fejl forårsaget af køber forbeholder INphone.dk sig ret til at kræve udgifterne for genforsendelse, eller såfremt afbestilling finder sted, forbeholder INphone.dk sig ret til at opkræve udgifterne for for den reelle returporto.
Der kan afhentes på Inphone,s adresse mod forudgående aftale. Der skal bestilles via www.INphone.dk forud for afhentning.
Bestiller du en udgået vare eller en vare som er i langvarig restordre, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen - f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at fine en tilsvarende vare et andet sted. Vi vil også altid forsøge at kompensere med en tilsvarende model eller den samme model i en anden farve. Vi kontakter dig telefonisk for at finde en løsning.
FRAGTSKADE
Skulle din pakke være fragtskadet, er det vigtigt at du tager billeder af emballagen, samt at du giver besked om dette gerne med samme (da det hjælper os overfor GLS, da efter 5 dage erstatter GLS ingenting!)Gem gerne al emballage, GLS kræver fotodokumentation for skaderne, samt indpakningen.
AFBESTILLING / ANNULLERING
Du kan afbestille en vare ved at ringe på 40710801 eller skrive til kundeservice@Inphone.dk med henvisning til dit ordrenummer.
Som privatperson har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) Har modtaget din vare
b) Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen kan gives ved kundeservice@Inphone.dk eller pr. telefon 40710801 I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse/vare og nederst i dette dokument.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Ved modtagelse nægtet og dette skyldes en fortrydelse, vil vi fratrække de reelle returomkostninger i tilbagebetalingen.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have refunderet den.
Fortrydelse af en del af købet Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.
Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
INphone.dk
Bækkeskovvej 5
2665 Vallensbæk
Mrk: Fortrydelse
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Ligesom du Ikke kan fortryde ved at møde op på adressen (Bogholderi)
Virksomheder, offentlige instanser og andre erhvervskunder har som udgangspunkt ikke fortrydelsesret, med mindre andet er skriftligt aftalt med INphone.dk.
OPRINDELSE OG SPROG
Inphone.dk leverer både nordiske og importerede salgspakker. Med mindre andet er tydeligt oplyst, vil dit modtagne produkt enten have dansk sprogpakke fra start eller kunne understøtte dansk mod installation af en gratis sprogpakke.
Manualen vil som udgangspunkt kun være på dansk eller andet nordisk sprog, såfremt man køber et nordisk produkt. Hovedsproget i den medfølgende, trykte manual i importerede produkter vil typisk være en af, men ikke begrænset til, engelsk, tysk, fransk eller spansk.
INphone.dk vil så vidt muligt stille danske manualer til rådighed
Grundet import kan der forekomme enkelte forskelle sammenlignet med nordiske salgspakker. Det kan forekomme at opdateringer til softwaren udkommer på andre tidspunkter end nordiske enheder. Der kan også forekomme branding på hardware og software.
Ligeledes kan varen blive leveret en adapter der passer til Nordiske strømstik
Hvis du vil være sikker på at få en dansk salgskasse, kan du kontakte INphone.dk for yderligere information. Dette vil i nogle tilfælde kun kunne ske mod merbetaling.
PRICERUNNER KØBSGARANTI
Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.
Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for 60 minutter efter dit køb gennemføre din registrering. Det er gratis og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien! Få PriceRunner Købsgaranti i dag
Hvis du ønsker, at dit køb skal dækkes af Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som privatperson. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er beskadiget, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.
Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.
På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er omfattet af garantien, samt de gældende brugervilkår.
REKLAMATIONSRET
Privatpersoner har 24 måneders reklamationsret hos INphone.dk , mens erhvervskunder og offentlige instanser har 12 måneder. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Du anbefales at tage fuld backup af dine data, da INphone.dk og/eller værkstedet i forbindelse med test eller reparation, forbeholder sig ret til at nulstille din telefons software.
Der kan forekomme gebyrer mod forudgående accept og/eller bortfald af garanti og reklamationsret såfremt:
- Fejlen ikke kan konstateres, eller reklamationen afvises grundet udløbet reklamationsperiode, fysisk overlast, væskeskade eller anden skade forvoldt i købers varetægt.
- Softwaren er blevet modificeret via uautoriserede adgange, som f.eks. root-adgang.
- Den pågældende fejl tidligere er repareret på uautoriseret værksted, eller der på anden vis er foretaget uautoriseret indgreb i enhedens hardware.
Det er på eget ansvar og egen regning, at benytte tredjepartsværksted uden forudgående aftale med INphone.dk
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Michael Vedeby , Adm. direktør hos INphone.dk . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr
STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
INphone.dk
Bækkeskovvej 5
2665 Vallensbæk
kundeservice@INphone.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________
Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________
Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 27.01.2025